FAQ’s

Ofte stilte spørsmål

Produkthjelp og retur

Rett etter du har gjennomført kjøpet online får du en bekreftelse per mail. Selve kvitteringen eller fakturaen sendes på e-post til deg, samtidig som varene sendes fra vårt lager.

Skulle det forekomme at et produkt har blitt billigere innen du har mottatt bestillingen, kan du kontakte oss mens den lave prisen fremdeles er gjeldende, så vil vi kunne tilbakeføre mellomlegget.

Noen ganger havner ordrebekreftelsen i søppelposten, sjekk derfor gjerne om du finner den der. Dersom den mot formodning ikke skulle dukke opp der heller, er det flott om du kontakter oss.

Avhengig av produktet og årsaken til at du ønsker å returnere, vil vi enten organisere en henting eller vi sender deg en returetikett. I det siste tilfellet bør du ta med produktet/produktene til en pakkebutikk.

Du kan trygt bestille i vår nettbutikk. Så snart du fortsetter til kassen, går du inn i et sikkert internettmiljø. Sensitiv informasjon som navn, adresse og kredittkortopplysninger vil bli kryptert via en SSL-tilkobling. Dette betyr at din personlige opplysninger ikke vil bli lest av noen.

Vi er et helt online selskap som bruker vår nettbutikk som et nettbasert utstillingsom for å presentere og beskrive alle våre produkter.

Alle produkter som selges av Giftering24.no er dekket av minimum 5-års juridisk garanti. Foreløpig har produktene våre kun den garantien.

Ditt ansvar som kjøper er å undersøke om produktet er egnet for det tiltenkte formålet før du kjøper det. Hvis du støter på et problem, har du rett til å bli tilbudt en passende løsning for å løse problemet. Du kan kontakte vår kundeservice for å gjøre et garantikrav.

Reparasjonen kan ta opptil 3-6 uker, men det avhenger alltid av produktet.

Det er dessverre ikke mulig å legge til noe på en eksisterende bestilling. Dersom du ønsker å bestille mer, må det lages en ny bestilling. Alternativ kan den opprinnelige ordren kanselleres, og du kan legge inn en ny, komplett ordre.

Betaling og forsikring

I nettbutikken aksepterer vi bankkort, Vipps, og betaling med faktura eller i avdrag via Klarna.

Hvis du betaler med Vipps eller kredittkort, blir beløpet trukket når kjøpet gjennomføres. Ved betaling med Klarna faktura/konto, blir du belastet når ordren sendes fra oss.

Hvis du har kontrollert at all informasjon stemmer med informasjonen i folkeregisteret og likevel ikke kan betale med faktura, må du kontakte Klarna kundeservice.

Rabattkoden kan kun brukes i nettbutikken.

Frakt og levering

Når du har gjennomført en bestilling, får du umiddelbart en kvittering. Den er bekreftelsen på at vi har mottatt bestillingen din. Når ordren er sendt fra lageret vårt, får du en ordrebekreftelse og informasjon om forsendelsen (inkludert sporingsnummer) for pakken din. Hvis du ikke mottar verken kvittering eller ordrebekreftelse, bør du kontrollere spamfilteret ditt, siden slike e-poster av og til kan fanges opp der.

For å kunne løse saken raskest mulig for deg som kunde, samt ha mulighet for å ta transportskader videre med transportør, er vi avhengig av at slike feil meldes inn til oss så raskt som mulig etter mottak av leveransen. Vi vil derfor anmode deg om å gå over leveransen samme dag.

Ved skadede varer er det flott om du oversender bilder av skadene, produktnummer/-navn, samt antall som er skadet på e-post til info@giftering24.no

Vi forsikrer alle våre forsendelser mot tap og skade mens de er i transitt fra Giftering24.no og til mottakeradressen. Forsikringen bortfaller så snart forsendelsen er signert mottatt på avtalt adresse. Hvis pakken er skadet ved ankomst, anbefaler vi at du noterer at du mottar en skadet pakke når du signerer for forsendelsen.

Varene dine kan leveres i Norge. Hvis du ønsker levering til utlandet, vennligst kontakt oss for mer informasjon.

Du kan forvente å motta bestillingen innen 2–5 virkedager etter at vi er klare med produksjonen.
Ved store kampanjer kan det imidlertid oppstå forsinkelser hos oss eller være forsinkelser hos fraktselskapet.
Når vi sender pakken din,vil du motta informasjon via e-post om hvordan du kan følge pakken din.

Vi sender til øyer eller avsidesliggende deler av et land, men ikke alle. Vi leverer ikke til: Spitsbergen.

I noen tilfeller kan transportøren levere pakken din til en pakkebutikk. Den som har navnet på pakken er den eneste som har lov til å hente pakken fra pakkebutikken.

Du vil motta en SMS og e-post med sporingsnummer når pakken din er sendt fra lageret. Dette gjelder kun ordre med levering på døren eller utlevering i butikk.

Pakken din blir automatisk returnert til oss hvis pakken ikke hentes innen 14 dager. Du vil bli kontaktet når vi har mottatt pakken din i retur og får tilbud om ny utsendelse. Dersom du forholder deg passiv eller pakken ikke er etterlyst innen rimelig tid, vil du ikke oppfylle kravene som stilles til deg i henhold til våre kjøpsbetingelser.

Nei, vi har ikke mulighet til å fremskynde pakker.

Kontakt

Fant du ikke svar på spørsmålet ditt?